Gambar : Sohor – Pondok Pasir Tumboh, Kelantan April 2008

Gambar : SohorPondok Pasir Tumboh, Kelantan April 2008

HyperLink HyperLink

HyperLink HyperLink

HyperLink HyperLink

HyperLink HyperLink

HyperLink HyperLink

HyperLink HyperLink

HyperLink HyperLink

HyperLink HyperLink

HyperLink HyperLink

HyperLink HyperLink

HyperLink HyperLink

HyperLink HyperLink

HyperLink HyperLink

HyperLink HyperLink

HyperLink HyperLink

HyperLink HyperLink

HyperLink HyperLink

HyperLink HyperLink

HyperLink HyperLink

HyperLink HyperLink

HyperLink HyperLink

HyperLink

Terima kasih kepada saudara awang..member sekampung..membawa saya untuk bermalam di sini dan kawan baru di pasir tumboh kerana membenarkan saya untuk bermalam di pondok itu..perasaan kali pertama masuk pondok tu mmg teruja..amat gembira sekali..tenang..maklum lah semua di situ pengkaji2 kitab dan al-Quran..

Kat situ..satu pondok..diduduki seorang atau 2 orang jee…tapi kebanyakkan seorang jee…rumah tu warisan dari pelajar2 lama..

Saya jugak sempat makan malam kat pondok..Masakan kamu memang best..sayur bersama dengan nasi berlauk sardin..mmg power arr kamu masak…boleh buka kedai makan ni..hehe…🙂

Kat pondok pasir tumboh ni..ada 2 tempat tinggal..biasanya senior duduk kat pondok..palajar baru duduk kat asrama..

Keakraban antara pelajar2 pondok mmg akrab…bertuah kalau aku ada sahabat macam diorg…lening aku dah dapat kawan pondok..hehe..bertuan2..Alhamdulillah…

~ pondok pasir tumboh ~

3 Responses

  1. Masjid kat Pondok Pasir Tumboh mmg besar..

  2. SUBHANALLAH.jihad pondok!

  3. ana rasa banyak pondok sudah dicemari dgn politik.sbnrnya pondok tempat mengaji dan beramal.apabila masuk benda macam ni jadi lari matlamat asal.memang politik dan islam tdk boleh dipisahkan.tapi jgnlah kita zohirkan ditempat spt pondok ni.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: